happy valentine
نویسنده :♥♥♥تمنا♥♥♥
تاریخ: 8 بهمن 1389 ساعت: 12:31

میدونی ولنتاین یعنی چی؟

یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده

و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

نه اینکه تنهاش بزاره 

 ولنتاین مبارک



نظرات شما عزیزان:

مهرزاد
ساعت19:53---7 مهر 1394
تنهایی
چیزهای زیادی
به انسان می آموزد
اما تو نرو
بگذار من نادان بمانم …


مهرزاد
ساعت18:02---27 شهريور 1394
شنیده ام
موی بلند
زنان عاشق را زیباتر می کند
برای همین است
موهایم را کوتاه کرده ام
این وصله ها
به آغوش تنهایی من نمی چسبد



mehrzad
ساعت12:46---26 شهريور 1394
up kon dg kojayi abji?

mehrzad
ساعت12:44---26 شهريور 1394
با هم قدم می زدیم. به رودخانه رسیدیم.من پل شدم تو به آنسو رفتی..............................به تاوان دل شکسته ام هزاران دل خواهم شکست. گناهش پای کسی که دل مرا شکست.-..............................سلام همبلاگی عزیز و .محترمم.آخه تو کجایی چرا رخ نمی نمایی؟از اون کامنتای خوشگلت ما رو محروم می نمایی؟

مهرزاد
ساعت21:05---7 شهريور 1394
نمیدانم چگونه گم شد.....

در شهری که تمام خیابانهایش را، باهم قدم زدیم...


مهرزاد
ساعت14:25---9 مرداد 1394
گـذشـت امـا بـدان . . .

'تـا آخـر عـمـر' درگـيـر مـن خـواهـي بـود !

و تـظـاهـر مـي کـنـي . . . نـيـسـتـي !!

مـقـايـسـه ، تـو را از پـا در خـواهـد آورد. . .

"مـن"

مـي دانـم بـه کـجـاي قـلـبـت شـلـيـک کـرده ام . . .


مهرزاد
ساعت20:38---28 تير 1394
هر روز صبح... یک تاب خالی را هل می دهم! .
تا به یاد داشته باشم... آدم ها به اوج که می رسند
.
.
.
دست ها را فراموش می کنند...!!!
=----------
سلام ظاهرا" نیستیت دیگه حذف شین ناراحت نمیشین؟



مهرزاد
ساعت22:15---15 خرداد 1394
گاهی تنهایی



آواز غمگین پرنده ای است



که هر روز جفتش را می خواند



و نمی داند



که آخرین بازمانده از نسل خویش است!




مهرزاد
ساعت18:40---1 خرداد 1394
خودت می دانی

من اهل پارک و کافه و سینما نیستم

قرارمان همان کوچه قدیمی

تو نذری بیاور

من در را باز می کنم

تو لبخند بزن

من

م م ن

م م …

بشقاب شکست


مهرزاد
ساعت17:40---26 ارديبهشت 1394
آتش کشیدم زیر تمام خاطرات

نه کسی مثل او میشود ، نه خودش مثل قبل

او بیخیال من شده است ، من هم دیگر بیقرارش نمیشوم


مهرزاد
ساعت23:25---1 ارديبهشت 1394
گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی دیگر

نفسی برای ماندن درکنار او باقی نخوهد ماند
==========================
سلام تمنا جان [گل]


مهرزاد
ساعت0:06---18 فروردين 1394
مثل رود
یک عمر
هرکه را دوست داشتم،
بدرقه کردم...
============
سلام خوبی؟یه سربزن منتظرتم.


مهرزاد
ساعت13:16---7 فروردين 1394
تو پنداری همان قوی سپیدی که در دریای قلبم آرمیدی . به آنی که به دریا باز گردی
نمیدانی که با دریا چه کردی !!!
تو قویی ........
لیک ................
آن دریا کویر است.
---------------------------------------
سلام. سال نو مبارک.
امیدوارم به همه آرزوهات برسی .


مهرزاد
ساعت23:27---25 اسفند 1393
دوری آزمون دلهاست

یا دلتنگ می شوی یا فراموش


vahid
ساعت12:49---19 اسفند 1393
سلام خوبی. من وبمو تازه درست کردم و احتیاج به حمایت دارم. 2 ، 3 تا از آهنگای خودمو گذاشتم اگه قول بدی بیای دانلود کنی منم حتما بهت سر میزنمو نظر میدم و وبتو دنبال میکنم قول میدم.

مهرزاد
ساعت23:48---18 اسفند 1393
آدمها مثل پاييزند

به سادگي يك سلام تا سلامي ديگر

رنگ عوض مي كنند....!

اما من زمستان مي مانم...!

شايد كسي دوستم نداشته باشد...

اما يك رنگم و بي ريا....


مهرزاد
ساعت22:07---28 بهمن 1393


بغض بزرگترین اعتراضه

اما اگه بشکنه دیگه اعتراض نیست ، یه التماسه …


مهرزاد
ساعت17:24---26 بهمن 1393
با ته مانده های احساسم بازی نکنید .من هر شب با همین ته مانده های بی مصرف دلشوره هایم را آبیاری می کنم.-------------------سلام +درود*سپاس ـ خدافظ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
درباره من
به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی در وبلاگم داشته باشین!!!
تازه ترین مطالب
نویسندگان
دوستان
ابزارک های وبلاگ
 RSS 

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 148
بازدید کل : 95317
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1



كد موس